Diary: Proteinová dieta aneb když se vlezete do kalhot o jednu velikost menší!

2:36:00






Zkoušeli jste už všechno možné, jako já a nic Vám nezabralo? Vlastně jsem nejdříve začala zdravou stravou, několikrát! A nikdy mi to nepomohlo, ani když jsem přidala pohyb. Člověka to pak dost demotivuje, když někdo touhle cestou zhubne za dva měsíce třeba deset kilo a Vy nic! Až jsem narazila na dietu jménem KETO dieta, nebo se ji taky říká proteinová či nízkosacharidová…. Podrobně jsem si ji pročetla, bylo v ní povoleno spousty potravin, které mám ráda. A nejvíc se mi na ní líbilo, že můžete jíst do sytosti. Žádný limit, žádné vážení jídla – to je přesně pro mě! Nemám chuť ani čas si něco vážit, a nemám ráda omezování na jeden plátek sýra, třeba. Po pročítání diskusí, kde všichni tuto dietu chválili, jsem si řekla, že to taky zkusím.


Tahle dieta se zakládá na zvýšeném příjmu bílkovin, tím se Vaše tělo dostane do ketózy a Vy hubnete. Díky ketóze se odbourávají tuky, ale svaly zůstávají.

Byla jsem vůči tomu skeptická, já nevím, když na Vás nefunguje ani zdravá strava, tak už člověk nevěří ničemu. Moje jídla se skládaly hlavně ze zeleniny, sýru, tvarohů, a nějakého toho ovoce. Ale můžete toho daleko víc, záleží na Vaší fantazii. Třeba mým oblíbeným jídlem byl salát z cherrry rajčátek, sýru niva, a k tomu si můžete přidat ještě JAKÝKOLIV druh zeleniny chcete - prostě, co Vám chutná dle povolených potravin. Nebo jsem si dělala sýrové talíře, protože až na tavený sýr můžete všechny sýry… a zase to můžete jíst do sytosti, žádné omezení. Když jsem měla chuť na něco sladkého, tak jsem si koupila mascarpone, a do toho nastrouhala kostičku kvalitní čokolády, nebo chia semínka, jahody... Čokoládu taky můžete, ale musí obsahovat 60 a více procent kakaa. Můj velký pomocník je tekuté sladilo, které je povoleno a chutná stejně jako cukr. Takže ho můžete použít, kam jen chcete. Proč můžete mascarpone? Protože i když obsahuje dost tuků, má jen něco kolem 2,5 sacharidů. A přesně o to jde, omezit ty sacharidy. Za den můžete přijmout něco okolo 40g sacharidů, aby se neporušil stav ketózy. I na proteinové dietě se však můžete dobře najíst, stačí jen zapojit fantazii.

Na téhle dietě můžete i dost masa, ale já nejsem moc masový typ - proto dávám přednost zelenině a sýrům.


Jedna z mých večeří

Takže, neuvádím tady úplně vše, co jsem jedla, ALE! Po necelém měsíci dodržování této diety jsem zhubla o jednu velikost! Břicho zmizelo, i špeky na bocích a na váze se mi ukázalo o 5 kg méně, ale centimetrů jsem ztratila daleko víc. Protože se při téhle dietě především ztrácí tuky, a nejvíc právě na břiše. A nejen to, moje kůže byla nějaká napnutější, to jsem si všimla asi po dvou týdnech - a to jsem občas zhřešila kávou, která se nesmí. (Hřešila jsem v rámci 40g sacharidů, které jsou povoleny na den) A přesto to fungovalo. Je to snad jediná dieta, která mi kdy fungovala. A teď ji držím znovu. :D A opět to jde hezky, a vůbec netrpím hlady. Nyní už si dělám pestřejší stravu, a využívám více potravin – mám své osvědčené recepty, které nejsou vůbec náročné na přípravu.

A ano… proteinová dieta je trochu náročnější první dny, ale není to nic hrozného, co by se nedalo zvládnout. Nikomu tuto dietu nenutím, jen jsem sdělila svou zkušenost, která byla hodně pozitivní. A je to pořád lepší než nežrat, ne? Zpočátku jsem sama nevěřila, že by to fungovalo, ale vlézt se do kalhot o jednu velikost menší je prostě paráda!







You Might Also Like

12 komentářů

  1. Taky jsem zkoušela a ráda bych se do toho znovu pustila, je to zázrak :D

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! :D A jak dlouho si tuhle dietu držela? Jako mě vyhovuje, nedělá mi to problém a navíc, když už vidíš výsledky, to tak člověka dost motivuje. :))

      Vymazat
  2. Já taky mám nejraději sirovou zeleninu a to nejlépe s masem na přírodno. Já bych bez masa nebyla spokojená a jen s ovocem a zeleninou bych se nespokojila. Dietu žádnou nedržím, za to si dávám denně do těla při cvičení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že na téhle dietě se může i maso... protože obsahuje bílkoviny a proteiny. Ale já nejsem moc masový typ, proto mi tohle vůbec nevadí. :)

      Vymazat
  3. Zajimava dieta. Se syrobou zeleninou nemam problem, spis nemuzi zit bez peciva a kavy. To je ten nejvetai kamen urazu. To same sladke. Cokoladu nemusim, alr najit zpusob jak nahradit gumovy medvidky tak jsem hubenour, protoze az na pecivo a tuto nerest jim stale zdrave. Jinak gratulace k vysledkum.

    http://fashionweltlilly.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že já taky miluju pečivo... ale to mi dělá pak hezké boky! :D Zpočátku mi to dost chybělo, ale ted už vůbec. Spousty sladkého si nahradím. Prostě to není až takové hrůza, když se na to člověk dívá pozitivně. A děkuji!:)

      Vymazat
  4. Uz sem o tom parkrat slysela ale jeste jsem to na sobe netestovala. Kazdopadne se zeleninou nemam prorblem, tu jim tak jako tak, ale pecivo by mi hodne chybelo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mě zpočátku taky a i ted někdy když cítím vůni pečiva, tak mám chut to sežrat... :D Ale už jsem došla docela daleko, tak hodlám vytrvat. :)) Jinak vím, že na téhle dietě si můžeš dělat i vlastní "pečivo" které je poměrně jednoduché, ale mě se nechce. :D

      Vymazat
  5. Skvělý tip! Možná do toho půjdu. Nemám sice co hubnout, ale jelikož miluji zeleninu,(a hlavně tu brokolici, na kterou jsem teď dostala chuť) tak bych to ráda vyzkoušela.. Co jsem na intru, cpu do sebe samé sladkosti. Pravidelné stravování? neexistuje.. Hodně se mi nafukuje bříško a objevil mi "špíček" na bříšku :D dost se toho děsím, jelikož jsem na to nebyla zvykla:D ale na intru je to prostě bída.. Děkuju teda za tip :) možná když se budu řídit podle téhle diety, naučím se lépe a pravidelně jíst :)

    Teri the butter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti můj článek líbí. :) To se holt někdo má, když nemá co hubnout. :D Jo, akorát se taky chystám na brokolici, protože mám na ni chut... :)) A musím říct, že mi tenhle jídelníček právě hodně pomohl se špeky na břiše... :D Vyzkoušeno, a funguje! :)

      Vymazat

.

.

Subscribe