Hit léta? Sandály Ribbons!

2:22:00


Máte rádi letní sandálky v pestrých barvách? Pak Vám doporučuji sandály Ribbons - v překladu slovo RIBBONS znamená stuha. A v čem jsou jedinečné? Například v tom, že Vám bohatě stačí jedny, ale díky barevným stuhám  si můžete každý den vykouzlit jiný pár. Stuhy stojí jen 99 korun,  a dají se sladit s téměř jakýmkoliv outfitem. A nejen to! Tyhle boty zdobí krásné šperky, které tomu všemu dodávají punc originality.

"Designové šperky jsou důležitou součástí sandálů RIBBONS. Obuv elegantně doplňují a ozvláštňují. Jde o originální kousky, vyráběné na míru výhradně pro sandály Ribbons. Šperky jsou zespoda hladké, takže na noze netlačí. Jsou vyrobeny z kvalitního odolného kovu a ozdobeny zářivými kameny."

I ty se však dají měnit! Na noze vypadají opravdu nádherně, takže vám každý, kdo vás v nich potká, bude určitě závidět. Vázací stuhy jsou vyrobeny z elastické látky s příměsí lycry, na výběr máte 14 barvev: bílé, žluté, oranžové, červené, modré, růžové, fialové, zelenkavé, tmavě zelené, tyrkysové, béžové, hnědé, šedé a černé. Každý den tedy můžete mít jiné sandály, s originálním šperkem. Nebo i bez... ve Vaší fantazii se  meze nekladou. Už si  nemusíte kupovat deset páru bot, úplně Vám postačí jedny.

Stačí si totiž vybrat odpovídající barvu stuhy a šperk, který nejlépe doplňuje to, co si zrovna chcete vzít na sebe. A každý den měnit a měnit...

Nevím jak VY, ale já se do nich zamilovala na první pohled a zkrátka je musím mít! :)) A ještě něco! Sandály můžete vázat na několik způsobů! Na stránkách RIBBONS jsou videa, kde vám poradí jak na to. ALE! Můžete si vymyslet i vlastní způsob vázaní. Více o těchto sexy botičkách ZDE





You Might Also Like

16 komentářů

  1. Ironie, že mi tohle jde zrovna do rány - marně totiž sháním nějaké boty na léto, v teniskách se mi totiž pořád chodit nechce, to bych se doslova upekla :D Ale tyhle sandály jsou vážně pěkné... jak si psala v té skupině - vážně celkem láska na první pohled, líbí se mi :D Díky za tip ^^ Imaginareum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, podle mě jsou krásné... a musím se pochlubit, protože jsem je zrovna dneska vyhrála! Poukázku na tyto sandálky. :))

      Vymazat
  2. Podle mě je to něco strašného. Nevypadá to vůbec dobře, a navíc - když si opálíš nohy, budeš tam mít pruhy jak blbec ... za mě tyhle boty rozhodně ne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to je věc názoru a vkusu... a co se týče opálení, není nic jednoduššího než si botky potom sundat a na zahradě nebo balkoně si je opálit celé. :D

      Vymazat
  3. Celkem se mi líbí, ale asi bych si musela hlídat, abych s nimi nebyla dlouho na slunci- vypálený pásky :D To je celkem nepraktický.
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedině pak sundat, a opálit komplet. Tohle mě od těhle botiček neodradí. :D

      Vymazat
  4. me se tyhle vazaci botky desne libi. jednou jsem je zkousela, ale jak mam desne svalnaty lytka, vypadalo to faaakt blbe :-/ kazdopadne tyhle s tema kamenama jeste a s vazanim na vic zpusobu jsou fakt husty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky moc líbí, jsou krásné! :)) No, já mám naštěstí lýtka hodně štíhle, takže snad budou vypadat dobře. Jinak jsem na ně včera vyhrála poukázku, přímo na tyhle botky, tak jsem nejvíc štastná! :D :)

      Vymazat
  5. Mě se teda taky příliš nelíbí, ale každý má jiný vkus že.. :) Ale co se mi na nich líbí je to, že se dají měnit ty barvy stužek, takže si je můžete přivlastnit k právě vybranému ooutfitu. To je celkem vychytané.. :)

    Teri the butter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, to je na tom to nejlepší, že si jen vyměníš stuhy a máš jiný pár... mě se právě moc líbí v té kombinaci se šperky. Ale jasně, každý má jiný vkus a každému se líbí něco jiného. :)

      Vymazat
  6. Mně se tedy tyhle botky příliš nelíbí, rozhodně bych je osobně do svého botníku nezařadila.
    Vypadají ale velmi prakticky, hlavně co se týče změny těch stuh, můžeš je kombinovat s různými outfity! :) Ale zkrátka to není můj styl...

    Ohněm políbená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasné, každému se líbí něco jiného. :)

      Vymazat
  7. Sandálky jsou naprosto božské, jen na ně nemám odvahu, protože se mi moje nohy nelíbí a raději je schovám do tenisek nebo balerínek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba zkusit. :) A jo, jsou naprosto božské, souhlasím! :))

      Vymazat

.

.

Subscribe