Knižní gify podruhé! Poznáváte se?

13:17:00


Vybrala jsem další GIFY, které mi tak nějak připomínají mě. A zase? Máte to podobně, nebo úplně jinak? :) Přiznám se, nešlo mi sehnat všechny gify, které bych chtěla, ale... ten GIF, kdy se snažím v autobuse zjistit, co druhý čte, si prosím domyslete. :D První díl knihomolských gifu najdete ZDE (zdroj: www.pinterest.com)


just reading

0. Tenhle GIF tu je, jen aby navodil pěknou knižní atmosféru... takže, když se zdá, že ji tu máme, můžeme pokračovat. :D





1. Když jsem na nějaké akci, která mi přijde stupidní, a to i přesto,  že se všichni kolem baví.  Vždycky mám v zásobě nějakou knihu - nebo čtečku. :D













2. Když příběh nabírá na grády... většinou je už to hodně napínavé až strašidelné! Čekám, kdo na mě na další straně vybafne. Nedej Bože, aby v té chvíli něco ve vedlejší místnosti spadlo, uf! :D








3. Když si koupím víc knih, a nevím, kterou mám začít dřív číst. Mám z toho takovou radost, že si je do postele vezmu všechny. :D







4. Já, když si představuji, jak budu mít v padesáti takovou knihovnu, jako bývají v těch filmech. :D


5. Když se v příběhu stane něco, co jsem absolutně nečekala a v první chvíli nechápu... musím to rozdýchat než opět začnu číst!

6. Když jedu autobusem, a čtu nějakou vtipnou knihu a prostě mi nejde nesmát se!  I když se snažím krotit... no dobře, nesnažím.  Pak zvednu hlavu, a zjistím, že se po mě všichni udiveně otáčejí. A za chvíli se směju zase. :D
Los bonitos GIFs de Maori Sakai

7. Co když budu mít chut na kafe, nebo hlad? A od příběhů se mi fakt odcházet nechce, proto si to všechno rovnou nachystám ke knize. Prostě nezbytná knihomolská výbavička do postele, či křesla.  :D


8. Já, když se zblázním do nějaké knihy a chci aby si ji přečetli i ostatní. :D Prostě, co ti budu povídat, je to boží kniha... přečti si ji!! :D

9. Když vejdu do místnosti plné knih, a... všechno ostatní rázem přestává existovat. :D



You Might Also Like

20 komentářů

  1. Já se rozhodně řadím do bodu číslo 5! Kolikrát na to potřebuji i celou noc. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně se v tom vidím! :D Super nápad na článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jsem ráda, že se článek líbí! :)

      Vymazat
  3. :-D opet super jako prvni clanek, graficky se mi nejvic libi ten uvodni. ale vtipny jsou zas vsechny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ono je těžký někdy sehnat hezký gify na všechno, co bych chtěla... :)

      Vymazat
  4. Tak to je skvělé , úplně jako kdybych sledovala sama sebe :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že my knihomolové to máme asi všichni stejně. :D

      Vymazat
  5. Prostě skvělý článek! :-) Měj se krásně!

    www.my-ideallife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. skoro půlka bodů na mě sedí.. :D :D to je super nápad.. :D A ta 5 je jasná!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že článek zaujal... díky! :)

      Vymazat
  7. Neuvěřitelný, jak se skoro ve všech vidím :D :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se v tom vidí i ostatní, že nedělám tyhle věci jen já! :D

      Vymazat
  8. Poznávám se skoro ve všech :D Nejlepší je ta jednička :D
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
  9. Jop, vidím se naprosto ve všech bodech, asi jsem nemocná xD

    OdpovědětVymazat
  10. Já se vidím skoro ve všem! :D
    Každopádně se mi tvůj blog moc líbí :) A byla bych moc ráda za tvou návštěvu u mě :) http://fanmilyeli.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

.

.

Subscribe