Sedmkrát knižní gif - poznáváte se?

7:35:00

Vybrala jsem GIFY, které se mi moc líbí, a ve kterých se zároveň tak trochu poznávám. Jsou "gesta", které při čtení knih dělám tak nějak podvědomě, máte to stejně a nebo úplně jinak? :) (zdroj: www.pinterest.com)



1. Když jsem naprosto pohlcená dějem, že se skoro bojím nadechnout, abych o něco nepřišla.







2. Ta chvíle kdy prší, udělám si horký čaj a těším se až začnu číst. Prostě KNIHOMOLSKÁ  příprava na čtení. :D


3. Když se v knize stane něco, co bych chtěla zažít taky - v duchu áchám, jaká je to krása, áách... :D  A nebo, když se prostě natolik ztotožním s hrdinkou, že  je to jako by se to dělo mě. :D







   4. Když jsem někde, a nevzala jsem si ani jednu knihu, ale pak nečekaně jednu najdu! Ta radost! Nebo taky, když konečně najdu citát, který jsem tak dlouho hledala.








5. Když se někdo vytrvale dožaduje mé pozornosti, a já ho stejně vytrvale ignoruji. Jen tu chybí ta scéna, kdy už se to ignorovat nedá a JÁ zařvu jako lev. :D


6. Já v knihkupectví, v knihovně nebo tam, kde je tolik knih, že se nemůžu pomazlit se všemi, ani kdybych chtěla. Tímhle gestem vyjadřuji ten úžas, a touhu mít všechny doma! A taky proto, že nevím, jak jinak vyjádřit ten pocit, kdy se cítím jako v ráji... tak si ten ráj alespoň pohladím. :D




image














7. Já když si čtu za chůze, aniž bych si všimla, že mě všichni ostatní sledují! :D


You Might Also Like

16 komentářů

  1. Rozhodně první, třetí, šestý a sedmý :D Myslela jsem, že to ošmatlávání knih dělám jen já, těší mě, že jsem normální alespoň v tomhle směru :D

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že to dělá spoustu lidí. :) Takže určitě nenormální nejsi. :D :)

      Vymazat
  2. Strašně bych chtěla ten skvělý výklenek v okně, tam by se četlo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jee to je hezky ! Nasla bych se asi ve vsech :) Ale graficky se mi nejvic libi s cajem za deste :)

    OdpovědětVymazat
  4. Našla jsem se ve všech :D Opravdu pěkně udělaný článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Super, jsem ráda... je vidět, že my knihomolové jsme všichni stejní! :D

      Vymazat
  5. Já se vidím snad ve všem :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkám, my knihomolové jsme všichni naprosto stejní. :D

      Vymazat
  6. Výborné! :) Ty gify jsou vážně vtipné a k tomu ten dodatek je taky bezvadný. Já se osobně za knihomolku nepovažuji, ale občas mě taky stihne knižní odpoledne a jdu si jen tak projít, abych si mohla na lavičce přečíst knihu.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se gify i popisky líbí! :) Jo, na vzduchu si číst je stejně nejlepší. Taky tak ráda vyrážím s knihou. :))

      Vymazat
  7. Moc hezký článek! Já jsem se jak jinak našla ve všech :D. Měj se kásně, Mimozemšťanka.

    www.my-ideallife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to se povedlo. Celá já.:D

    OdpovědětVymazat
  9. Rozhodně první a šestý, ale platí víceméně všechny.Pěkný článek. :)

    Zvu tě na soutěž o knížku, která probíhá na mém blogu. :)

    OdpovědětVymazat

.

.

Subscribe