#Ten blbý instagram nemám#

4:53:00





Tenhle text nemá za cíl někoho urazit, nebo tak něco… JEN! Opravdu skoro v každé soutěži musí být podmínka sledování Instagramu? Nebo postnout fotku na Instagram? Proč prostě tu fotku nemůžeme zveřejnit na Facebooku, kde se můžeme zúčastnit všichni?


Spousta lidí se na to vykašle jen z toho důvodu, že účet na insta nevlastní, třebaže se jim soutěž líbí. Nevím, proč většina předpokládá, že ho všichni musí mít! Jo, protože je to IN? No, představte si, že všichni být IN nechtějí, a budou raději OUT. Jsem jedna z nich… A vždycky když někomu řeknu, že ten blbej instagram nemám, tak na mě tak divně koukají a jejich reakce jsou: „Cože, ty nemáš insta?? Vždyť ho mají všichni!“  Málem jsou z toho otrávení, že nevlastníte něco tak "báječného..."

Ne, ho nemám. Protože ho prostě k životu nepotřebuji. Opravdu nemusím být všude! A všude sledovat fotky, které máte na dalších X sociálních sítích. To mi opravdu hlava nebere… Jakože opakování je matka moudrosti, nebo co? Protože většina z Vás nakonec ty fotky nasdílí, jak na Facebook, tak na blog - takže o ně Vaší čtenáři ani sledovatelé nepřijdou.

Jakoby to byla nutnost být snad na každé sociální síti. Někdy mi přijde, že většina lidí přesouvá soutěže na Instagram jen proto, že to prostě dneska dělají všichni. Dokud nebyl tak populární, tak se všechny soutěže konaly na Facebooku, a nejednou je to problém? Protože já v tom opravdu nevidím moc velký rozdíl, když nasdílím fotku na FB či Instagram.

Jo, na insta to uvidí spousta cizích lidí, a taky si můžete přihodit nějaký ten HASHTAG, to je fakt…

Čest výjimkám, které HO všude necpou. Ale je jich jako šafránu teda, všechny blogy jako přes kopírak!

Marně budete hledat stopy individuality.

A pokud jde o fotky, ty se přece stejně dobře dají sdílet na FB, nebo na BLOG.

Věřte mi, že jsou daleko kreativnější způsoby, pro podmínky soutěže než tisíckrát omílaná fráze – SLEDUJTE MĚ NA INSTAGRAMU! Třeba napište, nakreslete, vymyslete…. Ale to už je asi moc náročné, co?

Jo, že si tímhle zajistíte sice více sledovatelů?? Aha, to dává smysl… Ale co z toho máte, když po skončení soutěže nikoho nezajímá, co na ten instagram dáváte? Dokonce si troufám tvrdit, že většina nakonec to sledování zruší, protože je Vaše příspěvky ve skutečnosti nikdy nezajímaly… možná je nejen nezajímaly, ale i otravovaly. 

Nedělám si iluze, že by se po mém příspěvku něco změnilo, ale když jsem se dnes chtěla zúčastnit nějakých těch soutěží, a všude po mě jako VSTUP požadují INSTAGRAM, tak jsem prostě musela.

Svůj příspěvek zakončím slovy někoho jiného, ale pro mě naprosto vystihují myšlenku celého příspěvku, a vůbec celého světa…

„Vy se smějte, protože jsem jiná. Já se směju, protože vy jste všichni stejní.“

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Ja jsem taky odpurcem socialnich siti. Instagram teda mam (skoro se ti to tu bojim napsat :D), ale radsi bych ho nemela. Stejne tak facebook. Ten sem si zaridila jen kuli blogu a nemam tam pravy jmeno ani zadny spoluzaky, rodinu, nic, jen blog, ale taky bych ho radsi nemela. Site blby! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D V pohodě... Mě nevadí, když ho lidi mají, je to každého věc. :) Ale opravdu mě vytáčí, když je nutný při soutěžení... a třeba jsou to super soutěže, ale já jsem hned ze startu diskvalifikovaná, protože nemám instagram... :/

      Vymazat
    2. Ja celkove nemam moc rada souteze, kde je neco povinne. Ja treba to v soutezich nechavam dobrovolny, ne vsichni maji twitter instagram youtube apod., presne jak pises no :)

      Vymazat
  2. Ja mám Instagram a tak, ale tiež to veľmi nemám rada, keď treba pridať foto tam, pretože tam chcem.mať len veci, čo ma zaujímajú nie také,.ktoré tam.musím mať, aby som sa niečoho zúčastnila :D a tiež nemám rada tie veci, že sledujte ma na trilión sietiach len kvôli súťaži :D keď je to dobrovolné fajn, ale ako podmienku to neznášam a väčšinou sa na tú súťaž potom aj vykašlem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky to jako podmínku nesnáším a VŽDY se na to vykašlu! :D

      Vymazat
  3. Já musím říct, že jsem větším příznivcem Instagramu než Facebooku. Tam prostě člověk čte takové hovadiny a statusy jak si kdo vylévá vztek a tak. Raději se tedy podívám na hezkou fotku někde z Provence či Paříže než si číst zprávy o uprchlících.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to naprosto chápu. Já nemusím ani FB... jenže většina lidí ho má, protože tam má i rodinu. A psát si zprávy, je mnohem levnější než volání, když se něco děje. Mě jde jen o ten Instagram ohledně soutěží... protože prostě spousta lidí nepoužívá tolik sociálních sítí. Bohužel FB je v dnešní době jakási nutnost...

      Vymazat
  4. ja používam insta , nemám s tým problém :D rada si pozerám fotky, rada sledujem :D som tam častejšia ako na fb :D

    TeenMummy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ani já s tím nemám problém, že ho máš. :D

      Vymazat
  5. Ja mám instagram a som rada, že ho mám... nachádzam tam inšpiráciu a dokonca som tam spoznala super kamošku (: VeĎ človek tam nemusí stráviť celý deň, ak nechce :D

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tenhle článek přece není o tom, jestli ho někdo má... ale o tom, že nemusí ten Instagram cpát jako podmínku do každé soutěže. Protože zase každý opravdu nemusí být všude, na každé sociální síti. Já mám jen FB a bohatě mi to stačí, i když mě to neobohacuje. :D

      Vymazat
  6. Ja tiež instagram mám, ale pridávam si tam skôr pekné veci, ktoré sa mi dostanú pod ruky... niečo, čo proste viem, na čo budem chcieť pamiatku, alebo sa mi to skrátka páči (najčastejšie asi môj králik, a jedlo, lebo to milujem :D ). Mám z toho dá sa povedať "fotoalbum".
    Čo chápem menej, je to hnanie sa za followermi tam. Keď má niekto pod fotkou 5 riadkov hashtagov v zmysle follow for follow, like for like alebo ešte lepšie beautifulgirl a tak. A strašne sa tam rozšírili polonahé fotky, je mi z toho smutno... Nesledujem takých ľudí, len som si to náhodou všimla. Ja neviem, ty si vieš predstaviť, keby si mala instagram, že na každej z tých 80 fotiek si ty a všade ledva oblečená a s duckface výrazom? :D Ale veľa ľuďom sa to páči, bohužiaľ. Playboy už nikto nečíta, dnes budú vzorom instamodelky s 5 filtrami na fotke (čiže zase nič prirodzené).
    Každopádne tam chodím rada, kvôli tomu, čo tam sledujem - fotky králičkov, škrečkov a líčiace inšpirácie. :D :D Každopádne, dať do súťaže povinnú podmienku mať instagram je naozaj blbosť, ja som ešte pred 2 rokmi ani smartphone nemala a niekto ho nemá dodnes...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já chápu, že to někdo má... koukala jsem na to přes kamarádky účet a ty zahraniční lidi tam mají fakt krásné fotky a inspirativní věci... což se mo už nedá říct o lidech CZ a SK. :D Mno ale jinak me IG nevadí, jen ohledně těch soutěži. .. pro mě je zbytečný, abych si ho zakládala. Nejsem na sledování, a nemam ani nějaký kvalitní obsah, abych to tam dávala... :))

      Vymazat
  7. V pohodě, taky Instagram nemám a žiju :D

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, bez instagramu se mi daří už nějakých těch 15 let žít a připadám si celkem v pořádku, i když by to podle této informace ostatní možná neřekli

    OdpovědětVymazat
  9. Instagram mám, a už som pár súťaží cez neho robila... A prečo ? Pri losovaní je to prehľadnejšie, predsalen, ak už niečo niekto chce vyhrať, tak nech pre to niečo aj urobí :) Ale samozrejme dávam súťaže zároveň na FB o 1 balíček a na IG o druhý balíček. Na Instagrame som našla veľa skvelej inšpirácie, ako už Daniela vyššie spomínala, aj ja som tam našla pár nových priateľov a príde mi to omnoho lepšia aplikácia ako Facebook. Instagram mi príde fakt prehľadný a dá sa vďaka nemu veľa získať - či už najnovších trendov, inšpiráce a úžasných ľudí :) Je to síce každého osbná vec, ale ja som zástanca Instagramu. Tvoj článok mi v tomto príde príliš zbytočný :) Ahoj a pekný deň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že když chce někdo něco vyhrát, tak se dají klást lepší podmínky než sledujte me na instagramu! A tvořivejsi... A navíc, nezlob se na me, málokterá CZ nebo SK blogerka má kvalitní obsah,abych je chtela sledovat na IG. Sledovat zahraniční blogery je úplně něco jiného, tam určitě inspirace je, o tom žádná. ..

      Vymazat
  10. Když ono kdybys lidem zadala například to nakresli, tak se ti nikdo nezúčastní, protože 1/2 neumí kreslit vůbec a druhá polovina na to nemá čas.
    Kracmarovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... Budu nesouhlasit, už jsem viděla několik takových soutěži a zúčastnilo se dost lidí. Stejně jako při vymýšlení krátkých příběhu a básniček... takže to není pravda, že by se nikdo nezúčastnil. I fotky jsou super, když je nemusíte postanout na IG. Jednou se nás jistá blogerka ptala, zda chceme soutěž na FB nebo IG, že to spíše hodí na IG a X lidi napsalo, že by se nemohlo zúčastnit, protože nevlastni Instagram. Takže si myslím nejsem v tomhle jediná. ..

      Vymazat
  11. Já jsem instagram dříve neměla, ale pak jsem si ho kvůli blogu založila. Ale nějak pravidělně moc nepřispívám. Většinou když si vzpomenu. Ale hodně z fotek na insta čerpám inspiraci na líčení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je úplně v pořádku.:) Jen ten den, když jsem tenhle článek psala, jsem zalitovala, že se některých soutěží nemohu zúčastnit, protože nemám IG :( :D

      Vymazat
  12. Naprostý souhlas s těmi soutěžemi, taky jich spoustu prošvihnu.

    OdpovědětVymazat
  13. My co nemame insta, máme zkrátka smůlu...:/ :)

    OdpovědětVymazat

.

.

Subscribe