Ilustrace

12:13:00



Zkoušeli jste si někdy vytvořit vlastní ilustrace, nebo obálky ke svým příběhům a povídkám? Já ano, protože kreslení miluji! Ale bohužel na něj nemám tolik času, kolik bych chtěla. Ale jako milovník kresleného umění, bych ke svému příběhům (jednou) chtěla vlastní kresby... Už jsem to zkoušela i na zakázku, je to sice krásné, ale přeci jenom... nikdo nemá lepší představu o mém příběhu než já! Ten úvodní obrázek jsem si vytvářela sama na PC - byl pro jeden můj příběh. Na který jsem se posléze vykašlala, a název příběhu věnovala vydavatelství YOLI, kterému se můj nápad zamlouval a použilo ho pro svou knihu, která vyšla pod tímto názvem /DOPISY NA KONEC SVĚTA/  no nic, to jen tak na okraj. :)





Tenhle obrázek jsem vytvořila pro jeden svůj román, který jak doufám, někdy dopíšu... :D Snad ještě v tomto životě... Zkoušela jsem i v barevném provedení, ale na PC docela makčka, co se týče detailů.



Tyto následující tři obrázky jsem si nechala nakreslit ke stejnému příběhu, jen od jedné moc šikovné slečny. Líbí se Vám? A taky si kreslíte vlastní kresby?










You Might Also Like

5 komentářů

  1. Já kreslím hrozně ráda, i když to nejsou žádný profi díla :D Ale snaha se cení. Doufám.
    Moc se mi líbí ten obrázek s domem u hřbitova. :)
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kresby, vážně! Já se do této výzvy nechystám. Moje kreslící dovednosti nejsou nikterak zajímavé. A hlavně mě to ani neláká. Přeji Ti, ať se ti s vlastní uměleckou tvorbou obrázků daří.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty ilustrace jsou krásné :O Slečna má talent :3
    PS (mně (3. a 6. pád) x mě (2. a 4. pád)
    Kracmarovat

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo to jsou nadherny kresby! Ja kreslit neumim a to jako ze vubec :( Ale rozhodla jsem se, ze to zmenim a prihlasila jsem se na kurz kresleni, tak uvidime :)

    OdpovědětVymazat
  5. Upřímně? Nikdy mě to nenapadlo :D Ale vypadá to hrozně pěkně! Moc se mi tvoje ilustrace líbí, hezky kreslíš :)

    OdpovědětVymazat

.

.

Subscribe