Třináctkrát knižní gif! Poznáváte se?

5:06:00


Opět Vám přináším knižní gify, ve kterých se já osobně poznávám. Poznáváte se i Vy v některých, nebo už to máte úplně jinak? Přiznám se, najít někdy trefné gify na všechny věci, co jako knihomol dělám, je občas obtížné... Ale něco jsem přesto našla, snad se budou líbit i tentokrát. :)(zdroj: google, pinterest)






1. Když ten sexy hrdina, řekne hrdince něco móóóc hezkého, a já si tak nějak nevědomky její reakci přenesu do reality, neboť je to, jakoby to říkal mě!! :D








animated reading gif

2: Když nemůžu přestat jíst, ale ani číst! :D






3. Když někomu půjčím knihu, a on mi tvrdí, že ji nemá, a pak... ji pak najdu v jeho knihovničce! :D







4. Můj klasický páteční večer... knižní párty může začít! :D Akorát bych si těch knih vzala víc - co se týče knih, nejsem monogamní typ. A že se to těm knihám nelíbí?? No, to je  docela možný, ale asi jim nezbude nic jiného než  si stěžovat na nějakém knižním úřadě, nebo mě dát k nejvyššímu knižnímu soudu, haha.





5. Když musím číst něco, co mě absolutně nebaví... a vím, že  na to pak ještě musím napsat recenzi, ach jaj.

  6. Máš rád(a) knihy? :) Ne?!! Aha, hmm... tak zatím ahoj. :D







7. Když v knize dojdu k nějaké vtipné pasáži... Kdo mě sleduje, ten si myslí, že mi hráblo. :D




animated reading gif


8. Néé, nehraji si na kolotoč, jen nemůžu najít tu správnou polohu... jo, číst ve vaně, to se musí umět! :D







gpoy


9. Ehm, když čtu něco pikantního, a očkem kontroluji, jestli to náhodou nevidí i někdo za mnou. :D





10. Moje reakce, když se mi někdo směje, že čtu... Tady to vypadá vtipně, ale v tu chvíli mám sto chutí toho člověka vzít tou knihou po hlavě! :D








11. Já, když nevím, kterou knihu mám číst dřív! :D




12. Tohle mám chuť udělat autorovi, když mi zabije mého oblíbeného knižního hrdinu!







animation, kiss, and nina image


13. Proč?! Co to?! A jak?! Moje reakce, když má kniha otevřený konec! A nebo autor zcela vynechal pointu příběhu, a pokračování příběhu se neplánuje!


You Might Also Like

17 komentářů

  1. Jedenáctka je naprosto přesná, čtení ve vaně už jsem vzdala :D Pěkný výběr!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čtení ve vaně zbožňuji, ale někdy je to až moc únavné :D

      Vymazat
    2. Já taky ráda čtu ve vaně, ale moc dlouho to nevydržím. :D

      Vymazat
  2. Vidím se zase ve všech gifech, ale ten předposlední mě tedy... no jo, rozsekal :DDD Díky za zlepšení nálady skvělým, zábavným článkem :D

    OdpovědětVymazat
  3. jooo poslední bod znám velmi dobře. :) A navíc postoj a grimasa gifu od toho mého moc se neliší. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle gif články mě hrozně baví :) Sedmý gif jsem fakt celá já :D

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsou skvěle vybrané gify! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je bomba! :D Díky těm popiskům pod gify jsi tomu dodala šmrc, opravdu jsem se zasmála. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, jsem ráda, když se někdo zasměje... i když, je to fakt ve skutečnosti všechno pravda. Alespon u mě. :D

      Vymazat
  7. Tak to mě hodně pobavilo. :D vidím se úplně ve všech :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, díky moc! O to pobavení tu jde především! :)

      Vymazat

.

.

Subscribe