Doporučuji: COOBOOLÍNSKÉ omalovánky!

8:25:00



Dneska bych Vám ráda doporučila Cooboolínské omalovánky, které jsou plné super vymalovánek! Mě se osobně se líbily hned, jak jsem je na profilu nakladatelství Cooboo  zahlédla. Když vyšly, okamžitě jsem si je koupila. Protože fakt miluju kreslení, ilustrace a zkrátka umění. Jen škoda, že na tohle nemám víc času, klidu a míru... Podle mě jsou tyhle omalovánky jedny z  nejpovedenějších! Nejsou jednotvárné... mají více části. Jedná část se věnuje outfitům, pak je tam i část knihomolská! A nebo města a uličky... a jsou fakt parádní. Navíc, u nás v knihkupectví stojí tyhle Cooboolínské omalovánky jen 99 korun, což si myslím je krásná cena, vzhledem k tomu, kolik většina antistresových knih stojí! Nevím, co k nim ještě říct kromě toho, že mají fakt příznivou cenu. Snad jen, že si v nich najde každý to své... bylo by super, kdyby vyšel něco jako druhý díl, třeba. Já jsem na tyhle omalovánky použila aqua pastelky, a vše v pohodě... Listy se dají odtrhnout, a můžete si je pověsit kamkoliv chcete...:)


Outfitová část



Knihomolská část

Coboolínské omalovánky

Města a uličky

Kabelky a nákupy

A že jsou krásné? Víc takových omalovánek za příznivou cenu! Prosím touto cestou o druhý díl! Nebo rovnou nějaké knihomolské omalovánky pro nás knihomoly. :)

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Omalovánkám jsem zatím nepropadla, asi to bude tím, že si věci ráda nakreslím sama. Ale vypadá to pěkně a věřím, že to člověka může zaměstnat na pořádnou dobu
    Terez z blogu Kracmarovat

    OdpovědětVymazat
  2. No páni! O těch jsem až doted neslyšela :) děkuju za tip ♥ a moc krásný blog ♥ taky píšu, tak pokud by ses chtěla mrknout, případně dát odběr, budu moc ráda :) wwww.fitfoodhealthy.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou moc hezke, bohuzel me omalovavani nechytlo.

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna tyhle omalovanky doma mam. ja jich celkove mam docela dost, ale nic nemam vymalovany, jen si je prohlizim a obdivuju obrazky :) proc? bude to znit blbe ale... neumim vybarvovat! :-D jako jasne vzit pastelku umim ale nikdy to proste nevypada tak hezky jak to vsichni postujou, tak jsem to vzdala :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi líbí města a uličky... :3 Ty jsou fakt parádní!
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
  6. Omalovánky jsou krásné! :) Moc se mi líbí nápad, že si jednotlivé obrázky mužeme odtrhnout :) O antistreosvých omalovánkách jsem nedávno psala na blogu, můžeš se podívat, jestli chceš :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Ach ty jsou úžasné, hlavně ty outfitové. Já mám také jedny antistresové omalovánky doma, ale spíš mě to vždycky dovádí k šílenství, než aby mě uklidnovaly :D

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, ty jsou naprosto úžasné!!! Ty se musí vymalovávat úplně samy :D

    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Omalovánkám jsem stále nějaká nepřišla na chuť, ale tyhle opravdu vypadají skvěle. Ty aqua pastelky jsou dokonalé! :)

    Ohněm políbená

    OdpovědětVymazat

.

.

Subscribe