Moje knižní přírůstky: Knihkupectví plus antikvariát!

10:58:00

Co jsem si v poslední době pořídila? Ehm, no... upřímně, je zde jen hrstka toho, co jsem si za nějaký ten pátek koupila. Proto dnes sdílím jen pár mých nej kousků, které mi opravdu udělaly radost. Kdybych fotila všechno, jsem tu ještě týden! :)) Snad  se ale přece jen něčím inspirujete.




Achája /první a  druhý díl/ oba díly mám z antikvariátu za pár korun.

Písen  krve jsem chtěla už dlouho... Jsou na ni samé nadšené recenze, tak uvidíme.


Purpurovou stuhu mám z antikvariátu, stála mě jen pár korun.


Kainovo dědictví jsem si pořídila u nás v knihkupectví.

Hudba ticha - tuhle knihu jsem musela mít už jen kvůli té obálce!

Skála - miluju mrazivé a temné thrillery, a navíc Peter May umí fakt skvěle psát, takže jasná volba!

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ta Hudba ticha mě celkem zaujala. Asi se na ní ještě podívám :) Jinak Skálu si chci časem taky pořídit, jsem totiž hrozně zvědavá :D Docela jsem předtím přemýšlela i nad tou Písní krve, ale už pomalu ztrácím pojem o tom, co si pořídit a co ne, chtělo by to udělat zase pořádek xD Imaginareum

    OdpovědětVymazat
  2. Ja nechci jen par ja chci videt vsechnyyyy :) Pisen mam doma ahodne se na ni tesim.

    OdpovědětVymazat
  3. Knihy od Petra maya už nejakú tú dobu obzerám a neviem sa rozhodnúť, či je to to pravé pre mňa, ale povedzme si pravdu ja dokážem prečítať a obľúbiť si knihy každého žánru. :) zbožňujem keď v antikvariáte nájdem knihy, ktoré stoja za to. Krásne nové prírastky

    Natalie z BookLovers

    OdpovědětVymazat

.

.

Subscribe