Tip! Krásné omalovánky za pár korun!

11:02:00


Dneska mám pro Vás tip na super omalovánky! Taky si rádi vymalováváte? Já jo, ale vždycky když se mi líbí nějaké antistresové omalovánky, jsou strašně drahé... A líbí se mi v nich třeba jen pár obrázků. Náhodou jsem narazila na tyhle: Omalovánky pro pohodu vaší duše. Jen tak zběžně jsem si je prohlédla, a musím říct, že mě překvapily. Nejenže mají tvrdý papír, ale i spousty krásných obrázků. No, a když jsem se pak podívala na cenu, která je kolem 69 korun, neváhala jsem ani minutu! Musím přiznat, že tenhle obrázek jsem vymalovávala tři dny - hlavně ty šaty, to bylo něco! Tolik detailů... Jo, tyhle omalovánky jsou docela náročné, ale dá se to zvládnout. Určitě bych si na takových obrázcích dala víc záležet, výsledek myslím stojí za to. Není to pro lidi, kteří nemají trpělivost. Jinak můžu omalovánky jen a jen doporučit, jsou opravdu super... Nafotila jsem pár fotek, abyste si dokázali udělat představu, co uvnitř najdete. Ale je to jen hrstka toho, co se za skvosty  uvnitř ukrývá.







Tak co? Líbí? Budu ráda, když mi dáte tipy na nějaké omalovánky, které se líbí Vám! Vzhledem k tomu, že stále nějaké vyhledávám,  tak se určitě na to, co mi doporučíte, podívám. :)

You Might Also Like

0 komentářů

.

.

Subscribe