Knihomol v gifech! Poznáváte se?

2:29:00


Knihomol v knižních gifech! Tak nějak to mám já, a co Vy? :)
Výsledek obrázku pro read book gify
Když se někdo zeptá, jestli mu půjčím knihu! Ehm... Ne?? :D
Výsledek obrázku pro read book gify
Když si dělám pořádek v knihovničce, a pak... se místo uklízení prostě začtu.

Výsledek obrázku pro read book gify
Když někdo řekne, že to taky četl .... a vyzradí  mi konec příběhu. Och, jak je mi v takovou chvíli líto, že je vraždění trestné!




Výsledek obrázku pro read book gify
Když si domů přinesu nové knihy. Prostě mám chuť samou radostí tančit... znáte to, ne?

Výsledek obrázku pro read book gify
Když čtu napínavou pasáž, a v tom zazvoní zvonek u dveří!

Výsledek obrázku pro read book gif
Když dočtu nějaký skvělý první díl ze série, a pak musím čekat na pokračování... Grr, nesnáším ty série!

Výsledek obrázku pro read book gif
Já každý všední den...

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Až na to první se poznávám. :D Knížky půjčuju, když dotyčnému věřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě špatnou zkušenost s půjčováním knih, i když dotyčným věřím. :D Moje sestra mi dodnes dluží několik knih... :D Děkuji za zastavení. ;)

      Vymazat
  2. Poznávám se v tančení :D Když jsem konečně vlastnila osmý příběh HP, skákala jsem div ne do stropu a nadšeně psala příteli, ať hádá, co mám :D Knihomolkanaentou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Taky, taky... nebo když konečně seženu knihu, kterou jsem dlouho nemohla sehnat! :D Děkuji za komentář. ;)

      Vymazat
  3. Prvni ne-knizky pujcuju, ale to ostatni urcite :) tohle me bavi cist-a prohlizet :)
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám dobré zkušenosti s půjčováním. :D A jinak super, že to sedí... děkuji za zastevení, a komentář. ;)

      Vymazat

.

.

Subscribe