Knižní nákupy!

11:50:00

V poslední době se mi nechce vůbec psát (spíš spát)... sice stíhám kupovat knihy, číst je (teda víc kupovat než číst) a fotit, ale vůbec se mi nechce nic psát (chce se mi spát). A ne, nemám podzimní depku, jak to u většiny lidí na FB čtu. Naopak, já podzim miluju, jen jsem zkrátka poslední dobou lenoch lenivá... no, co už. Tak alespoň koukněte, co jsem si pořídila. (Je toho opravdu jen hrstka, pořídila jsem si toho daleko víc, ale tak aspoň něco, haha). Protože na nakupování knih nejsem fakt nikdy líná. I kdyby byly závěje, tak já se stejně do toho knihkupectví nebo antikvariátu dostanu!


#book #bookstagram #ilovebooks #ilovereader #readintherain #rain #czech #reader #writer #author #fotobook
Tilly Trotter - Nalezení ztracené Marty - Dům na vřesovišti


Zlodějka

#ilovebooks #bookstagram #uriorlev #czech #reader #bookoholic #books📚
Ostrov v Ptačí ulici

PLAYGROUND


#ilovebooks #ilovereader #bookoholic #bookstagram #iloveautumn #autumn    </div>
    <div class=
Božská Florence

Sůl moře

Poslední dopis od tvé lásky
Pomsta a rozbřesk

You Might Also Like

0 komentářů

.

.

Subscribe