Máte podzimní depresi? Tak ji neměte! Pět důvodů proč milovat podzim!

8:23:00



Všimli jste si, že když se schyluje k podzimu, všichni si stěžují na takzvané podzimní deprese? Většina mých známých, i lidí na sociálních sítích v tuto dobu postují příspěvky, kde si stěžují na podzimní depresi. Časopisy píši články na téma: Jak se zbavit podzimní deprese? Jen proto, že je sychravo, a sluníčko nesvítí tolik, jako v létě… Proto máme mít všichni depku? Já jsem milovník podzimu, zbožňuju toto roční období, má zkrátka něco do sebe. Zapomeňte na podzimní depresi, já vám totiž hned teď řeknu pět důvodů, proč si podzim zamilovat!

Krásné fotky 

At už fotíte knihy, módu, přírodu, nebo sami sebe, tak v tomhle období se dají dělat obvzlášť kouzelné fotografie! Vlastně si stačí najít jen nějaké krásné místečko a cvakat. Spadané listí, pochmurné počasí… Lepší atmosféru pro focení čehokoliv v jiném ročním období prostě nenajdete! Mě se zdá podzim nesmírně magický, a inspirativní... K focení přímo jako stvořený!

Barevná móda

Na podzim se můžete ohledně módních kousků fakt vyřádit. Nejen co se týče barevnosti, ale i doplňků. Už můžete nosit krásné kozačky, šály, šátky, čepice, kabátky… Čím barevnější, tím lepší! Přiznám se, že ten fialový kabátek, který má na sobě Lea Michele si plánuji koupit snad už druhý rok. Tento podzim ho vážně musím míít!
zdroj: www.google.com

Kila navíc

Nejlepší na tomhle ročním období je, že pokud Vám nějaké ty kilogramy přebývají, tak právě díky kabátkům, a různým svetříkům je lehce schováte! Já patřím bohužel mezi ty, kterým nějaké ty špíčky lezou ven, no ale díky kabátům, a dlouhým svetrům si jich nikdo nevšimne. Stačí, že o nich vím já, ne? Ostatní o tom vědět nemusí, takže pššt...

Kreativita 

V tomhle období se dá úžasně tvořit! Proč? Nesvítí tolik sluníčko, a tak člověku není líto, když tráví nějaký ten čas doma.  Za okny plískanice, vítr, tma, poletující listí ve vzduchu... Miluju se zachumlat do deky, popíjet horký čaj a číst si. Nebo tvořit když prší...  Kolem dokola si zapálím svíce, které ještě více umocní atmosféru magického podzimu,  a pak  jen tvořím!

zdroj: vlastní tvorba


Příprava na léto

Jo, tak teď se můžete přestat stresovat, že jste nestihli zhubnout do plavek, protože právě nyní je ta chvíle, kdy můžete začít znovu! Bez stresu, že jsou všichni kolem štíhlejší než vy. Na podzimu je skvělé, že se dá fakt spousta věcí schovat, a přesto to člověku může slušet! Mě to hubnutí v létě vždycky stresuje, protože když vidím kolem ty hubené slečny, tak mi přijde, že to trvá strašně dlouho - mám tendence to vzdát! Ale od podzimu do léta je času dost, takže si na chvíli můžeme oddechnout, že nemáme velikost XS!

 Ještě pořád tady někdo má depky? :)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Já mám deprese z toho hnusu venku, jako jsou kaluže a déšť a zima :D Podzim jsem nikdy ráda neměla a ani mít nebudu bohužel :D Nevidím na něm vůbec nic pozitivního. Ale tvé tipy jsou milé a rozhodně pravdivé :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak alespoň jsem to zkusila. :D Ale já taky zimu nemusím, vlastně ji nesnáším... ale já nesnáším tu sněhovou zimu, a navíc je dlouhá, že jo? :( :D Děkuji za návštěvu, a komentář. :))

      Vymazat
  2. Miluji podzim, deprese mám v létě 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně... taky mám depresi spíše v létě! 😂

      Vymazat

.

.

Subscribe